Lo ruc de Formentor (blog tancat)

Pasturant per les carritxeres...

dijous, d’octubre 19, 2006

Orient

.



Ja m'ha fet enveja, "lo Ramon", penjant encara fotos de les vacances d'estiu. De manera que lo Ruc ha sortit d'hibernació per reciclar unes fotos de l'estiu passat a Mallorca. El tema dels Google Maps encara no està controlat...

La vall d'Orient, al nord de la Comuna de Bunyola i el Castell d'Alaró és un lloc extraordinari, a pocs quilòmetres de Palma (seria un poc enfora en l'escala mallorquina convencional), i aquest és l'aspecte que tenien la vall i el llogaret d'Orient un dia qualsevol d'agost a l'horabaixa, quan "milions" de guiris s'amuntegaven a la costa de l'illa, i milions de catalans devien ser per Menorca, pensant que a Mallorca no hi cabrien... Orient seria un bon lloc per retirar-s'hi a sembrar pomeres com les de la quarta foto, i a escriure blogs a entrada de fosca, però faltaria un bon capital per tan sols somniar a comprar una casa del poble...

8 bramuls:

  • At 10:38 a. m., Anonymous Anònim said…

    Fa mil anys que no vaig a Mallorca per aquests prejudicis que comentes. Ho hauré de tornar a intentar; ja et demanaré consell.

    Si vols fer mapes, aquesta és una eina molt senzilla d'usar, que dóna resultats com aquest.

     
  • At 2:11 p. m., Blogger Geococcyx said…

    Aquests tòpics vénen com amínimdels anys setanta. Avisa'm quan hi vagis, et donaré uns "tips"

    Ets un crac. Jo m'he comprat un llibre que pintava molt bé ("Blogging in a snap", però en espanyol), però no explica ni com canviar la capalera del meu blog amb una foto).

    No sé si els mapes que s'obtenen amb l'eina que comentes es poden pujar al Blogger (o pots enganxar el codi html a un nou post.... )
    Salut

     
  • At 5:11 p. m., Anonymous Anònim said…

    No ho dubtis que t'avisaré, i no crec que trigui molt.

    Per a posar un mapa, jo utilitzo un iframe amb la pàgina que has vist abans de Limnos o d'Orient (bé, trec els títols), com pots veure aquí en el cas de Limnos (és exactament la pàgina que apareix al meu blog, però "mirada des d'una finestra iframe"); no és l'opció més elegant, però les altres no m'acaben de funcionar. No sé si blogger permet la instrucció iframe; si és així, només necessites un lloc on posar la teva pàgina generada amb mapbuilder. Si no tens un lloc on posar-la, no dubtis en demanar-me'n (no facis cumpliments, perquè no em costa absolutament res fer-te un lloc per les teves pàgines), ja saps, a rmasia(rova)gmail.com. També et puc enviar les dues línies del codi iframe que utilitzo, per a que no hagis de pensar com escriure-la (tot i que m'agrada més mapbuilder, la instrucció imap l'he treta d'aquí)

     
  • At 1:29 a. m., Blogger Geococcyx said…

    Gràcies per l'oferiment! De moment això és un pèl complicat. Queda aquí la "documentació" per si un dia m'hi poso a entendre-ho i a fer-ho. Potser és amb un iframe que t'has muntat el lector de feeds que tens incrustat al teu blog
    Salutacions

     
  • At 12:20 p. m., Anonymous Anònim said…

    Bon dia,
    Fa poc vaig anar a Orient. És curiós això de les pomeres. No n'hi ha a gaires llocs més de l'illa, eh, ruc? Hi vaig passejar. Hi havia dues cases en venda. Les hi vares veure quan hi anares? Què en deuen demanar?

     
  • At 2:48 p. m., Blogger Geococcyx said…

    Sí, la idea que tenc és que de pomeres n'hi ha a pocs llocs, a Mallorca, però no sé exactament on més n'hi ha. No vaig veure les cases en venda. Però mira, aquí en venen una per 445.000 EUR. Encara no ho trob car ;D ...

     
  • At 10:43 p. m., Anonymous Anònim said…

    Bon vespre, lo ruc,

    Tot i que el Barça perd al Bernabeu, m'anim a fer un comentari. Idò no era aquesta casa, cap de les dues que vaig veure a Orient en venda. S'ubicaven a l'esquerra, venint de Bunyola i anant cap a Alaró. Baixant per la banda de la rectoria. Crec que el cartell era d'una immobiliària que es diu Nova. No eren així de noves i arregladetes, però eren maques, amb caràcter...

     
  • At 6:11 a. m., Blogger Geococcyx said…

    Ja ho saps, idò, hi ha "barraques" per triar... Barates!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici